2015. október 3., szombat

§Second-Try Me§

Helóóka :DD Itt az újabb rész ha tetszett hagyjatok nyomot:33 Jó olvasást!

A rész zenéje:https://www.youtube.com/watch?v=C3Z8tsI8RrM

California állam, Los Angeles




A cipőm sarka hangosan kopogott a folyosón amin végig mentem. Ma jó kedvem volt, mert épp egy film forgatására megyek amiben én is benne leszek. Egy tánc jelenetet veszünk fel.
A terembe beérve ami most tánc terem, már vártak. Mosolyogva üdvözöltem mindenkit, időközben mellém ért menedzserem, gondolom a tegnapiról szeretne velem beszélni. Ám, elküldtem mondván a forgatás után beszélhetünk.
Beálltam a helyemre, ahogy a többiek, aztán elkezdődött a forgatás. A zene is elindult, egy fiúval táncoltam, közben úgymond nevetnem kellett és vigyorogni. Nem volt nehéz, hisz nagyon élveztem, ahogy pörögtem forogtam, a szoknyám pedig szállt ide-oda. Ki nem élvezne egy ilyen filmet főleg ha benne van?
A jelenetet nagyon sokszor forgattuk újra.
Bő 5 óra folyamatos újra forgatás után is még energikus voltam, pedig ma koncertem is van.
Természetesen, ahogy megígértem menedzseremnek a forgatás után beszéltem vele.
-Ugye tudod hogy tegnap elég szemtelen voltál velem szemben.-kezdett rögtön bele.
-Tudom-bólogattam-De akkor sem akarok vele duettezni-makacskodtam.
-És mi ennek az oka?-ráncolta szemöldökét, miközben tabletét nyomkodva próbált rám is figyelni.
-Hát...-akadtam meg aztán gondolkodóba estem.-Mert nem akarom, hogy rólunk csámcsogjon a sajtó-forgattam szemeimet.
-Már így is rólatok csámcsog-nézett fel rám.
-Pont ezért.-érveltem.
-Szerintem ezen még gondolkozz. Érdemes-mosolyodott el. Nem mondtam semmit csak elsétáltam.
Mi hasznom lenne ha duetteznék vele? Sóhajtva ültem be az autóba a táncosaimmal együtt. Indultunk a koncert helyszín felé.

California állam, Malibu




-Elmész a koncertjére?-Rickey ezzel nyaggat már két napja. Nem értem minek kellene nekem elmenni annak a lánynak a koncertjére.
-Minek?-kérdeztem vissza felvont szemöldökkel, miközben a szokásos kávémat iszom. Láttam az interjút és fogalmam sincs mi a tervük. De hogy valamit nagyon forgatnak a fejükben az is biztos.
-Szerinted miért?-lett ingerült. Kezdem azt hinni hogy indulat kezelési problémái vannak de nagyon. Kezeltetni kellene.
-Miért gondolom azt, hogy valamiben sántikáltok?-gyanakodva néztem rá.
-Muszáj állandóan kérdésekkel felelned a kérdésemre?-szemei szikrákat szórtak, én pedig nevetni kezdtem. Vicces, hogy mindenen felhergeli magát.-Szóval?
-Jó elmegyek!-egyeztem bele.-De te is jössz!
-Ez alap, hogy nem mész egyedül.-forgatta a szemeit.
-A sajtó megint írni fog rólam meg róla.
-Na és? Ezzel jár a hírnév-mondta nem törődöm stílusban.
-Látom érdekel-húztam a számat.
-Kicsit se!-oltott le. Abba hagytuk a társalgást, aztán elindultunk hozzám, hogy átöltözzek.

A stadion hátsó ajtaján belépve, végig menve a hosszú folyosón egészen a színpadig megláttam őt.
Nagyon rövid szoknyát és egy haspólót viselt. Nagyon jól nézett ki.
Rickey-vel kimentünk a néző térre, az első sorba.
A rajongók is hamar bejöhettek, így pillanatok alatt tele lett a stadion. Ők is nagyon sokan voltak.
Kántálták a nevét, miközben izgatottan várták, hogy kezdődjön a koncert. Rá pár percre már elő is ugrott és kezdődött a show. A közönség sikítani kezdett. Nem igazán ismertem a számait, de nagyon jók. Tehetséges.
Mellettem Rickey elismerően bólogatott. Csak tudnám mi jár a fejébe.
Ariana észrevett és egy pillanatra ledöbbent, de tényleg csak egy pillanatra.
Betanult koreográfiát táncolt. Na én nem tudnék koreográfiát táncolni. Pörgött-forgott beszélt nevetett, a fanok megőrültek.
Közelebb jött a színpad széléhez, megfogta rajongói kezét, utána vigyorogva táncolt tovább.
A koncert 2 órás volt, a közönség fele sírt míg a másik sikított.
Rickey elégedett arccal nézett rám.
-Na?-kérdezte.
-Nem volt rossz-vontam vállat.
-Nem volt rossz?-vonta fel a szemöldökét hitetlenül. Remek megint kezdi.-Ez a véleményed?
-Ez-mondtam lazán.
-Minden vagy csak normális nem-közölte rezzenéstelen arccal.
-Kössz-mosolyodtam el. Most mit kezdjek ezzel? Már megszoktam, hogy oltogat, ám, mikor a képébe nevetek akkor nagyon ideges lesz.
-Jó-fújtatott-Inkább menj haza! Majd megyek én is, de előbb elintézek valamit!
-Ahogy gondolod-sóhajtottam, utána kimentem a stadionból, hátra a parkolóba ahol az a kocsi állt, amelyik elhozott ide.
-Rickey?-kérdezte a sofőrünk.
-Azt mondta majd hazamegy csak elintéz valamit.
-Rendben-mondta aztán kinyitotta a kocsit, beszálltam és elindultunk vissza Malibuba.

California állam, Los Angeles




Itt volt. Miért? Fogalmam sincs. Fáradtan ültem le az öltözőmben, de amint kifújtam a felesleges levegőmet belépet valaki. Kérdőn néztem a személy felé.
-Üdv-köszönt-Rickey Evans, Harry Styles dalszerzője-nyújtotta felém kezét, vonakodva de kezet ráztam vele. -Nagyon tehetséges énekesnő vagy, szeretnék gratulálni.-arca a lenyűgözöttséget és az elismerést tükrözte.
-Köszönöm szépen-mosolyodtam el.-Viszont biztos vagyok benne, hogy nem véletlenül jöttetek ide-igazítottam meg hajamat miközben beszéltem.
-Valóban-bólogatott.-Tudod Harrynek mostanában problémái akadtak a zenével kapcsolatban. A menedzserével pedig arra gondoltunk, hogy mi lenne ha valaki, ez esetben például te, segítene neki.
-Nem hiszem, hogy tudnék segíteni. Sokat koncertezem nem rég indult a turném, túl sok időm nincs.-kezdtem bele a kifogásaimba ami részben igaz is.
-Mi szeretnénk ha tudnál-nézett rám, tekintete elszánt volt. Fura ez a pasas. Felvont szemöldökkel néztem vissza rá.
-Azt majd én eldöntöm-zártam le a témát és fordultam el.
-Rendben-mondta, szemem sarkából láttam, hogy kezei ökölbe vannak szorítva. Érdekes.
Valószínűleg problémái lehetnek az indulatának kezelésével. Kiment, de őt váltotta a menedzserem.
-Ariana, megyünk szóval siess!-közölte az ajtó félfának támaszkodva.
-Már kész vagyok csak feltartottak.-utaltam Harry Styles menedzserére vagy nem tudom ki volt az.
-Remek, akkor gyerünk-invitált ki az akkori öltözőmből és sietve a kocsinkhoz sétáltunk. Ahogy beszálltam és becsuktam a kocsiajtót indultunk a következő koncert állomásomra ami nem más mint, Miami!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése